Margareta și Gabriel TATU-CHITOIU

Acum  trei ani, informată de avantajele efortului fizic in prevenţia bolilor cardiovasculare m-am hotărât să adopt un program zilnic de mers pe jos. Prima încercare  a avut loc în jurul Lacului Herestrău pe un traseu de aproape 6 km. La 84 de ani, mergând la pas, cu opriri, am reuşit. Incurajata, mi-am ales un alt traseu, aproape de casa:str. Grigore Alexandrescu- Guvern-Bulevardul Aviatorilor- Arcul de Triumf, o pauză în Parcul Herastrău, cu retour pe acelaşi traseu. De fiecare dată, la plecare, simt tendinţa de renunţare, dar rezultatele, îmbucurătoare, de pe ecranul  tensiometrului mă încurajează: respiraţia mea este normală, tensiunea arterială este normala, siguranţa pasului, la fel, starea psihică pozitivă. Apoi, deplasarea la magazine cu căruciorul de piaţă tras dupa mine, completează menţinerea musculaturii membrelor, a minţii, siguranţei, şi  stării de bine. Cu programul meu zilnic de mers pe jos, cu o alimentaţie echilibrată in care legumele şi fructele ocupa locul principal,  astăzi, la cei 87 de ani, am un tonus perfect.

Fullscreen capture 24032016 120823.bmp     Fullscreen capture 24032016 120736.bmp