Carrefour – Suporter al miscarii si sanatatii

Anul aceasta, suntem suporterul miscarii si sanatatii la UNIQA Asigurari Bucharest 10K & FAMILY RUN. Sustinem un stil de viaţa sanatos prin produse de calitate si activitati pline de energie. Pentru momentele in care aveti pofta de ceva bun, vom fi prezenti cu food truck-urile noastre tematice “Say Cheese” si „Copanel sau Aripioara”, ce aduc un meniu inedit ce va avea in componenta ingrediente bio din magazinele noastre, dar si printr-un colt de sanatate, compus exclusiv din produse bio.

Carrefour Romania participa, in calitate de sponsor al Cursei Familiilor si Refreshment Points, dar si ca un veritabil suporter al miscarii si sanatatii, la UNIQA Asigurari Bucharest 10K & FAMILY RUN.

Pe durata evenimentului, Carrefour va fi prezent cu doua food truck-uri – “Say Cheese” si “Copanel sau Aripioara” – care le ofera alergatorilor si sustinatorilor un meniu delicios, ce va avea in componenta si ingrediente bio.

Mai mult, alaturi de cele doua food truck-uri, retailerul vine cu o surprinzatoare propunere de street food, un colt de sanatate compus din fructe uscate si proaspete din care se vor prepara sucuri si salate pe loc, sandvisuri delicioase, cat si salate din legume bio.

Aceasta este prima oprire a food truck-urilor in cadrul unui maraton, urmatoarele fiind in perioada 12-13 mai – la Volkswagen Bucharest HALF MARATHON si in perioada 13-14 octombrie – la Raiffeisen Bank BUCHAREST MARATHON.

Carrefour Romania isi consolideaza astfel directia in zona gourmet food si propune consumatorilor o serie de experiente dintre cele mai variate, o noua modalitate de a face cunostinta cu gama de produse intr-un context diferit, adaptata specificului fiecarui eveniment si in concordanta cu strategia si planul de transformare ale grupului si anume sa fie liderul schimbarii in alimentatie, concentrandu-se pe calitatea produselor, din punctul de vedere al gustului si al continutului.

***
Despre Carrefour:
in Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 319 magazine din tara, dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 234 supermarketuri (213 magazine ‘Market’ si 21 magazine ‘Express Orange’), 42 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, cat si prin magazinul de comert online, Carrefour Online – www.carrefour-online.ro.
Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibila gratuit in Google Play si App Store, Carrefour le ofera clientilor din Iasi, Cluj, Constanta si Bucuresti posibilitatea de a face cumparaturi din peste 50.000 de produse la pret de hipermarket, livrate in 90 de minute.
De asemenea, Carrefour a dezvoltat pentru clientii sai mijloace inovatoare de plata, precum aplicatia “Carrefour Pay”, prin intermediul careia acestia pot verifica preţurile din magazin sau plati cumparaturile direct din aplicaţie, la casele de marcat, dar si solutii pentru comenzi de mancare precum aplicatia Gurmandio, prima aplicatie creata de un retailer care ofera utilizatorilor o varietate mare de preparate, atat din sectiunea de gastronomie a Carrefour, cat si de la restaurantele locale, livrare gratuita si multiple metode de plata.